FAQ – Najczęściej zadawane pytania w LASER-ATL
Zebraliśmy w jednym miejscu odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące naszej hurtowni elektrycznej LASER-ATL. Dowiesz się tutaj więcej o produktach, dostępności w oddziałach Częstochowa, Gliwice i Warszawa, zasadach dostawy, płatnościach oraz wsparciu technicznym. Dzięki temu szybciej znajdziesz potrzebne informacje bez konieczności kontaktu.
Ogólne informacje o Laser-ATL
W jakich godzinach hurtownia jest otwarta?
Wszelkie informacje o godzinach pracy poszczególnych oddziałów znajdą Państwo na stronie KONTAKT
Czy hurtownia dysponuje własnym magazynem?
Tak, każdy z oddziałów naszej hurtowni dysponuje swoim magazynem. Na bieżąco kontrolujemy stany magazynowe jak również sprawną dystrybucję towarów między magazynami, aby umożliwić jak największą dostępność artykułów dla naszych Klientów.
Produkty i oferta
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o produkcie?
Każdy oferowany przez naszą hurtownię produkt posiada kartę produktu, w której znajdą Państwo szczegółowy opis, specyfikacje techniczne, zdjęcia lub rysunki techniczne. W razie potrzeby uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym.
Jaka jest u Was dostępność asortymentu?
Część produktów znajduje się w magazynach i jest dostępna od ręki. Produkty, których nie mamy na stanie, mogą być zamówione i dostarczone z reguły w ciągu 1-2 dni roboczych. Termin ten może ulec zmianie w zależności od dostępności towaru u producenta.
Dostawa i płatności
Jakie formy płatności są dostępne?
Oferujemy różnorodne metody płatności np.: płatność gotówką, płatność kartą, BLIK, przelew bankowy. Szczegółowe informacje na temat dostępnych opcji i warunków płatności uzyskacie Państwo od naszych handlowców.
Czy oferujecie rabaty dla stałych klientów?
Tak, oferujemy atrakcyjne rabaty dla naszych stałych klientów oraz specjalne oferty promocyjne. Wysokość rabatów zależy między innymi od wielkości zamówienia, jakości współpracy czy formy płatności. Warunki handlowe ustalane są indywidualnie z Klientem.
Czy oferujecie dostawę towaru np. na budowę?
Jak najbardziej. Oferujemy dostawę zamówień własnym transportem lub spedycją pod wskazany adres. Szczegóły do uzgodnienia z działem handlowym.
Czy można odebrać zamówiony towar osobiście?
Tak, towar można bezpłatnie odebrać osobiście z magazynu wybranego oddziału. Adresy i godziny pracy oddziałów znajdą Państwo w zakładce KONTAKT
Jakim kurierem / firmą spedycyjną dostarczane są zamówienia?
Zakupione przez Państwa towary wysyłamy kurierem DHL. Wysyłki bezpośrednie z magazynów producenta realizowane są za pośrednictwem spedytorów, z którymi współpracuje dany producent. Wybór konkretnego przewoźnika podyktowany jest między innymi rodzajem, gabarytem i masą zakupionych produktów.